صدای سبز دموکراسی در ایران

اخبار و گزارش های ایران

۱۳۹۰ شهریور ۱۰, پنجشنبه

اینجا ایران نیست "اسیرستان" است!




سایت پیک نت


سلام -کشور تبدیل به اردوگاه اسیران شده است. فعلا با باج دادن به اروپا و آمریكا و آسیا ، آنهم از پول نفت و گاز و معادن كشور خود را سر پا نگهداشته اند و ملت را به گروگان گرفته اند .
سپاه درتمام مسائل كشور از اقتصاد گرفته تا سیاست و فرهنگ و سینما و مطبوعات و پلیس و ورزش و....نفوذ كرده وعوامل خود را آنجا كاشته است.
بسیاری از جوانان نا امید به اعتیاد روی آورده اند. فشار گرانی مثل گدازه های مذاب آتشفشان با حركت تند خود دارد به سمت مردم می آید تا همه چیز، از جمله امنیت اجتماعی و روانی مردم را هم بهم بریزد. همه چیز در پول تعریف می شود، حتی احترام و اعتبار یك آدم باسواد و مهم . حرف های بی سر و ته و دروغگوئی های احمدی نژاد که روزنامه های داخل دیگر اهمیتی به آن نمی دهند، علیرغم انتشار در رسانه های خارجی دیگر توجه کسی را جلب نمی کند. معلوم نیست رسانه های خارجی که این همه نفرت داخلی از او و بی اعتباری اش را در نزد مردم دیده اند برای مصاحبه سراغ او می روند.
جاهل ترین و جنایتكارترین آدم ها مثل جنتی و نقدی و طائب و رادان و مرتضوی و دیگرانی که می شناسند چنگ به جان مردم انداخته اند و البته سر نخ همه شان در دست رهبر است.
واریز ماهانه كمی پول یارانه به حساب مردم؛ دادن بن كالا به بعضی كارمندان و كارگران؛
برپایی نمایشگاه های مواد غذایی ارزان اما بنجل؛ سهمیه بندی بنزین وغیره وغیره همگی نشان از اردوگاه سازی برای مردم اسیراست.


پیما

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر