صدای سبز دموکراسی در ایران

اخبار و گزارش های ایران

۱۳۹۰ شهریور ۱۰, پنجشنبه

انگلیس باید از ایران حقوق بشر بیاموزد!



علاء الدین بروجردی معاون اسبق وزارت اطلاعات و رئیس کنونی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نمایندگان ایران، روز گذشته در تائید سخنان سردار نقدی رئیس سازمان بسیج، گفت:
در انگلیس دموکراسی و حقوق بشر وجود ندارد.  اخیراً دولت انگلیس برای سرکوب مردم خود به دنبال استفاده از ارتش است درحالی که ارتش برای حفظ و حراست از تمامیت ارضی کشور است نه سرکوب مردم. در انگلیس عده‌ای به دلائل نابه سامانی‌های اجتماعی اعتراض کردند و در خیابان‌ها تجمع کرده‌اند و دولتمردان آن ها به جای این که سخنان این افراد را بشنوند اقدام به سرکوب وحشیانه هم‌‌وطنان خود می‌کنند.
الان وضعیت در انگلستان به گونه‌ای است که روزانه صدها نفر کشته و زخمی می‌شوند و این حوادث از طریق رسانه‌ها به سراسر جهان مخابره می شود. لذا افکار عمومی باید قضاوت کنند که در انگلستان امنیت حاکم است یا نه.
تبصره: صدها نفرکشته وزخمی درلندن! مقام های حکومتی ایران چنان به جعل گویی ودروغ پردازی عادت کرده اند که یک مقام متوجه نمی شود که درتظاهرات انگلیس "صدها نفرکشته وزخمی" نشده اند. این آمار تداعی تلفاتی است که درتظاهرات سال 88 تهران دیده شد و درذهن آقای بروجردی متبادر شده است. مردم را احمق فرض کرده اند و نمی دانند که درجهان امروز، مردم درهرجایی که هستند، لحظه به لحظه از وقایعی که درجهان اتفاق می افتد، با خبرمی شوند ونیازی به دادن ارقام دروغ ندارند.
به راستی پلیس انگلیس باید هرگونه روش تجاوز جنسی بالای مردان وزنان، قلع وقمع معترضانی که وضع اقتصادی وفشارهای روانی خفه شده اند، را از نیروهای انتظامی وسپاه بیاموزند. پلیس انگلیس بیاموزد ازین ها که چه گونه زندان ها را پر کنند وشبانه موج اعدام های مخفیانه را به راه اندازندو اجساد اعدام شده ها را ناپدید کنند. باید پلیس انگلیس را به زندان کهریزک وزندان های بی نام ونشان که درسراسر ایران پراکنده اند، ببرند وبرای شان بیاموزندکه هنر آفریدن تراژدی انسانی چه گونه است. اگر ممکن باشد، فهرست کشتار زندانیان سال 1367 را هم به آن ها تحویل بدهند وروش کشتار دسته جمعی را هم به پلیس انگلیس آموزش بدهند تا بتوانند عدالت به شیوۀ جمهوری اسلامی ایران را در اروپا تأمین کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر