صدای سبز دموکراسی در ایران

اخبار و گزارش های ایران

۱۳۹۰ شهریور ۱۰, پنجشنبه

شیخ اصلاحات ایران به زانو درنیامد

مهدی کربی از چهره های نام آور « جنبش سبز» مخالف رژیم مطلقۀ ولایت فقیه در ایران، از آزمون دشوار وتلخ فشارهای روانی سرافراز به درآمد. اوایل هفته یک گروه از بازجویان حکومتی که دراعمال شکنجه های روانی به مقام خبرگی رسیده اند، مهدی کربی را دریک اتاق ترسناک حبس کرده بودند تا اراده و روحیۀ این پیر تسلیم ناپذیر را به زمین بزنند تا آخرالامر به اعترافات فرمایشی تلویزیون تن دردهد و به اصطلاح سران حکومت «توبه» کند. پس از نبرد روانی سنگین، بازجویان دست خالی بازگشته اند.
فرزند ارشد مهدی کروبی با شایعه خواندن اخبار و اطلاعات منتشره در سایت های حکومتی مبنی بر نوشتن توبه نامه از سوی آقای کروبی؛ به رسانه ها گفت: ” در این ملاقات من خبرهای منتشر شده در سایت های حکومتی مبنی بر نوشتن توبه نامه را به ایشان منتقل کردم و ایشان در پاسخ گفتند «من بر مواضع و عقاید فکری خود استوار ایستاده ام و ذره ای از مواضع خود کوتاه نخواهم آمد.»
حسین کروبی همچنین با ذکر نقل قول دیگری از آقای کروبی، افزود: ” حکومت و نیروهای اطلاعاتی طی مدت هفت ماه اخیر با روحیات من به خوبی آشنا شده اند و مواضع مرا می دانند و فهمیده اند که من چگونه فکر می کنم، لذا به خود اجازه نمی دهند که مرا راهنمایی و ارشاد کنند، چه برسد به این که بخواهند وارد چنین فازهایی در خصوص نوشتن توبه نامه و ندامت نامه با من بشوند.”


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر