صدای سبز دموکراسی در ایران

اخبار و گزارش های ایران

۱۳۹۰ شهریور ۱۰, پنجشنبه

فریاد العطش در ایران بلند شد



حکومت «کافرپرور»  درایران معروض به یک ریزش تاریخی شده است. ریزش سیاسی وامنیتی در راه است؛ اکنون کم آبی درسراسرآن کشور، غضب خداوند است که مدیریت ویرانگر مافیای نظامی گران را هدف گرفته و تاوان آن به دوش مردم ایران افتاده است. اما مردم بیدار اند وشب وروز درانتظار فرصت اند تا زیرپای ستمگران را آتش زنند. آنانی که به کشتی درحال غرقۀ رژیم ایران درافغانستان چشم دوخته اند، درانتظار حوادث باشند.
به گزارش زیر توجه کنید:
مجید نامجو وزیر نیرو ایران با اشاره به کم آبی‌ و خشکسالی در ایران اعلام کرد :"در حال حاضر ۶ هزار و ۵۰۰ روستا در کشور وجود دارد که از طریق تانکر آبرسانی می‌شود."
وزیر نیرو در گفت و گو با خبرآنلاین تاکید کرد که درصد قابل توجهی از روستاهای ایران چه در بخش کشاورزی و چه در بخش آب شرب دچار کمبود آب هستند و فریاد العطش از سراسر کشور بلند شده است.
آقای نامجو گفته است در روستاهایی که شرکت‌های وزارت نیرو سرویس دهی می‌کنند مشکلات کمتر است اما در روستاهایی که اغلب آب مورد نیاز آن ها از طریق چشمه و قنات تامین می‌شود، جای نگرانی وجود دارد. ما تلاش داریم تا مشکلات آنها را با تامین آب از طریق تانکر کم کنیم تا تصمیم به مهاجرت نگیرند. چرا که هر جا که آب نباشد مردم ناچار به مهاجرت می‌شوند.
وزیر نیرو در پاسخ به سئوالی در خصوص بدهی این وزارت‌خانه به پیمانکاران آبی نیز گفت :"در حال حاضر حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران آبی وجود دارد که زیاد نیست. "

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر