صدای سبز دموکراسی در ایران

اخبار و گزارش های ایران

۱۳۹۰ شهریور ۱۰, پنجشنبه

مدعیان نظام خدا، ازچین قرآن کریم وارد می کنند.

احمد حاجی شریف، معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن از سفارش چاپ قرآن به ناشران در چین انتقاد کرده و گفته قرآن هایی که در چین چاپ می شود، دارای غلط های چاپی، رسم الخطی و نگارشی است.

به نوشته سایت ابنا یا خبرگزاری اهل بیت، آقای حاجی شریف روز سه شنبه در تهران گفته است: «ما مسلمانان حتی عقیده داریم باید کسی که می خواهد به قرآن دست بزند، حتما وضو داشته باشد، چطور برخی ناشران حاضر می شوند کتاب قرآن را به چین بسپرند؟»
ناشران هدف ازین کار را «صرفه جویی در هزینه» وانمود کرده اند. این یکی ازنتایج درخشان «حذف یارانه» یا سوبسید های دولتی است. این یکی دیگراز نتایج شعارهای سران ایران است که به قول خودشان، می خواهند «مدیریت جهانی» را برعهده بگیرند.
واقعیت این است که بحران فراگیر، عمیق وغیرقابل کنترول، اعصاب جامعۀ ایران را خرد کرده واعتقاد عمومی نسبت به شعارهای کلی حکومت را از بین برده است.

منابع اهل بیت وابسته به رهبرایران می گویند: «ارزان بودن چاپ کتاب در چین باعث شده دیگر ناشران کشورهای مسلمان هم اقدام به چاپ در این کشور کنند که این مسئله مشکلاتی را ایجاد کرده است.»
وی گفته است: «در شرق و جنوب شرق (ایران) از جمله سيستان و بلوچستان و قسمت هايی از خراسان جنوبی، قرآن ها به شيوه شبه قاره (هند و پاکستان) هستند. در غرب و جنوب نيز قرآن ها از نوع عربی تبعيت می کنند که نحوه علامت گذاری و کتابت آنها با قرآن های ما اصولا تفاوت دارد، اما در مجموع همگی معتبرند. ولیناشران چینی از این جزییات خبر ندارند.»
ایران خود مرکزچاپ ونشردرسطح منطقه به شمارمی رود. ازبرکت انارشیزم قدرت درایران شیوع بحران مدیریت حالا مقدسات فکریمردم با فرهنگ آن کشور را فراگرفته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر