صدای سبز دموکراسی در ایران

اخبار و گزارش های ایران

۱۳۹۰ شهریور ۱۰, پنجشنبه

پیام صادق خرازی برای آیت الله خامنه ای

چاره ای بیاندیشید
به زودی سراغ ایران می آیند

صادق خرازی سفیر سابق جمهوری اسلامی در فرانسه، که مبتلا به سرطان پیشرفته است، برای معالجه به خارج از کشور منتقل شده است. او بنیانگذار سایت "سیاست خارجی" است و برادر زاده کمال خرازی وزیر خارجه دوران خاتمی. آیت الله خرازی پدر صادق خرازی است و عضو شورای نگهبان.
در روزهای گذشته، چه از داخل و چه از خارج (دیپلمات های خارجی و یا اعضای وزارت خارجه جمهوری اسلامی) به ملاقات او در بیمارستان رفته و می روند. او حاصل این ملاقات ها و گفتگوها را در پیامی برای علی خامنه ای خلاصه کرده و توسط پدر خویش، برای وی فرستاده است.
در نامه ای که دراین باره برای پیک نت ارسال شده، خلاصه این پیام چنین نوشته شده است:
«آنچه این روزها در منطقه خاور میانه می گذرد  و دراطراف بستر من نیز شنیده می شود آنست که مردم منطقه دیگراجازه به حکمرانان خود کامه را نمی دهند. آن گونه که من از گفته های دیپلمات هائی که به دیدار من می آیند می فهمم، آنست که پس از سقوط معمر قذافی، نوبت به حکومت سوریه و حزب الله لبنان می رسد وسپس به سراغ جمهوری اسلامی خواهند آمد. تا پیش از آن که دیر شود باید دست به اصلاحات اساسی و ساختاری در ارکان های نظام بویژه درشورای نگهبان، سپاه انقلاب و قوه قضائیه زد و برای یک انتخابات آزاد ریاست جمهوری و مجلس آماده شد. باید اجازه داد همه ایرانیان در سرنوشت کشور سهیم شوند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر