صدای سبز دموکراسی در ایران

اخبار و گزارش های ایران

۱۳۹۰ شهریور ۱۰, پنجشنبه

خانۀ تروریست مشهور تاریخ ایران حریق شد



رزاق مأمون- 16 اسد 1390

گزارش می رسد که خانه سید مجتبی نواب صفوی به قدامت چهار صد سال، درولایت اصفهان ایران که به شماره 12124 در  سال  1384 به ثبت فهرست آثار ملی آن کشور رسیده بود، آتش زده شده است.

به گفته یکی از ساکنان محل چند روز پیش، شب هنگام افرادی ناشناس وارد ساختمان شده و خانه را به آتش کشیدند. هرچند مأموران ضد آتش حریق را خنثی کردند اما در این اتفاق در و پنجره های قدیمی ساختمان به کلی از میان رفت و تزئینات اطراف حویلی و دو اتاق سه دری آن درآتش سوخته است. حمله بر میراث نواب صفوی، حمله بر ارزش های کلیدی نظام کنونی ایران است. این چنین حملات مدت ها پیش در افکار عمومی مردم ایران آغاز شده و اینک مردم به فروریختن خشت های اساسی تفکر تروریستی در ایران اقدام کرده اند. این یک شروع انقلاب دوم در ایران است. انقلابی که از لیبیا و سوریه و مصر شروع شده و به سوی ایران نزدیک می شود.
شناسنامۀ کوتاه نواب صفوی
نواب صفوی درسال 1303 به دنیا آمد. عصبیت وآدم کشی را در مدارس مذهبی آموخت. وقتی علمای نجف حکم ارتداد احمد کسروی نویسنده معروف کتاب "شیعی گری" را صادر کردند، نواب صفوی مأمور  کشتن وی کردند. صفوی " جمیعت مبارزه با بی دینی" را در ایران تشکیل داد و در ماه ثور سال 1324 همراه با دو همکار دیگرش کسروی را در میدان حشمتیۀ تهران ترور کردند. احمدکسروی زنده ماند و صفوی دستگیر شد. علمای ایران وعراق پا درمیانی  کردند و او را از زندان بیرون آوردند. اما نواب صفوی بار دیگر درماه حوت همان سال احمدکسروی نویسنده ایرانی را به قتل رسانید.
نواب پس از آن به سردستۀ تروریست ها بدل شد و  گروه تحت فرمان وی درسال 1329 علی رزم آراء صدراعظم ایران را ترور کرد. این گروه سپس به کشتن حسین علاء وحسن علی منصور از شخصیت های ایرانی اقدام کرد.
بعد از سرنگونی حکومت شاه ایران در  جدی سال 1358 نواب صفوی به مدل تروریست های حکومت خمینی مبدل شد.  سیدعلی خامنه ای رهبر مذهبی ایران درستایش نواب صفوی چنین نوشت: «سلام بر آن پیشاهنگ جهاد و شهادت در زمان ما.
وی همچنین نواب صفوی را نویسنده کتابی به نام راهنمایی حقایق به عنوان اولین کسی یاد می کند که در قالب این کتاب قانون اساسی حکومت اسلامی را نوشت .
حالا که خانۀ آن پیش آهنگ دهشت وجهالت درآتش خشم مردم ایران سوخته است، مقامات حکومتی که در شرایط فشارهای جهانی و تهدید های انفجاری اقتصادی از درون دست و پا می زنند، از حریق خانۀ صفوی پیام اصلی مردم ایران را دریافت کرده اند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر